Tagi

,

Moje stemple ( a raczej ich część, udało mi się włożyć tylko i wyłącznie stemple silikonowe i to nie wszystkie ! ) doczekały się swojego nowego mieszkania. Reszta stempli (gumowe i te wszystkie do kolorowania) mieszkają sobie w pięknych pudłach. Przyznam, ze już mój kąt do scrapu jest już w 97% wykończony 🙂 Wszystko ładnie poukładane, już nie długo pokażę Wam zdjęcia 🙂

My acrylic stamps have new home! I have made a special album for them. I must say that I like it and I’m pround because of a huge number of media which I’ve use 🙂

Skromnie napiszę, że jestem z niego dumna, ilość mediów, które użyłam jest przerażająca!

______________________________________________

Stamps: Prima Marketing (Printery), MME (L&F)
Paper: Printery collection by Prima
Ink:  Antique Linen, Black Soot, Tattared Rose (Ranger Distress)
Accessories: Lace, metal and wood elements (key, brads), glimmer mist, cracle accents

