Tagi

, ,

Hej kochani!

W związku z wielkim remontem w moim życiu, odnowieniem mojego mieszkania, malowania wstawianiem nowych mebli, wielkich porządków, postanowiłam przenieść swoją twórczość na bardziej profesjonalnego bloga. Z drugiej strony utrudniony dostęp do bloggera oraz  niemal niemożliwa praca wymusiła na mnie ruch przeprowadzki! Dodawanie zdjec i postow przebiega w zolwim tempie, a efekty końcowe i tak rozczarowują. Dlatego po wielu chwilach przemyśleń postanowiłam kontynuować blogowanie na wordpress.com. Przyznam, ze ciężko sie przestawic po tylu latach na blogspocie, ale muszę dać radę.

Hello Friends!  Hope you’re all doing very well! I decided to create my new blog, because of some problems with blogger. You can find my old blog HERE !

Jako pierwsza na tym blogu pojawia się prosta kopertówka z okazji ślubu. Kocham kopertówki za ich prostotę i elegancje, są idealne.

Dziękuję Wam za odwiedziny i Wasze miłe słowa, mam nadzieję, że będziecie tu wpadać tak często jak na bloggerze 🙂

Thank you so much for visiting me .. I love it when you do! I’ll catch ya again soon!

____________________________________________________

Stamps: –
Paper: „Pełne Kieszenie” Jasna Strona Życia – The ScrapCake 
Ink:  Antique Linen, Vintage Photo and Black Soot (Ranger Distress)
Accessories: Lace, Flowers (Prima), Cuttlebug, Marianne Design Dies

